daanopavontuur.reismee.nl

Countdown!

Hoi vanuit Holland!

Langzaamaan begint het toch écht dichtbij te komen, dat grote avontuur waar ik aan ga beginnen. Het is nu toch al best een poos definitief, waardoor het voor mijn gevoel een eeuwigheid leek te duren voordat het een keertje dichtbij zou komen. Maar dat moment is daar! Nog zes weken precies, dan stap ik dat vliegtuig in. Beter gezegd, ben ik al bijna in Bangkok. Spánnend!

Ondertussen ben ik de laatste maanden natuurlijk al erg druk geweest met voorbereiden en afronden van allerlei dingen. Tickets boeken, verhuizen (gelukkig mag ik deze laatste maanden bij mijn grote zus wonen, thx sis!), werk opzeggen, visum aanvragen (gevalletje van 'als je maar betaald, dan mag je het land in'), verstandskies toch maar even laten trekken voor de zekerheid (AU, waarom was dat ook alweer een goed idee?), noem het allemaal maar op. Mijn to-do-list wordt steeds kleiner, en de kriebels langzaamaan steeds groter. Postieve natuurlijk, maar deze dame, met af en toe een te grote bek, gaat ook veel mensen énórm missen. En ik ga maar niet ontkennen dat ik daardoor ook zéker wel wat kriebels krijg. Maar ach, wie weet ben ik binnen 60 uur na het opstijgen van mijn vlucht alweer in NL. ;-) Of een hele poos later pas, who knows? Ik in ieder geval (nog) niet.

Ook heb ik heel veel verhalen mogen horen van mensen om mij heen die er zelf die kant op zijn geweest of die wel iemand kennen die aan de andere kant van de wereld hebben mogen reizen. Ondertussen heb ik het gevoel gekregen dat ik de enige persoon op deze aardkloot ben die er nog niet is geweest. Maar wat wórd ik enthousiast van al die geweldige verhalen. Gewapend met deze informatie en mijn Lonely Planet moet ik vast en zeker een heleboel mooie plekjes gaan ontdekken.

Afscheidsfeestje, afscheidsdiners, afscheidborrels, afscheidsvakantie (ohjá, een weekje Portugal als generale repetitie is lang zo vervelend nog niet) staan gepland. Mijn reisplan is zo goed als rond, Sydney - Melbourne - Nieuw Zeeland - Cairns - Brisbane - Sydney - Perth - Broome - Darwin - Bangkok - Indonesië - Maleisië, maar aangezien het zomaar kan zijn dat ik hier totaal vanaf wijk probeer ik alle lieve mensen thuis zoveel mogelijk op de hoogte te houden van wat ik allemaal aan het uitspoken ben. Ik zal jullie natuurlijk niet blijven bombarderen met jaloersmakende verhalen en foto's, maar mocht je op de hoogte willen blijven, zal ik hier af en toe mijn verhaal doen. Betreden op eigen risico. ;-).

Nu nog even kijken wat deze laatste zes weken in 2014 in NL mij mogen brengen.

X Daan

Reacties

Reacties

nathalie

Wat ga je een mooie tijd tegemoet...en wat ga ik je missen little sis

tamara

Ga ik nog 6 weken héél véél met je knuffelen ?

tamara

?=!!

Tanja

You rock! Je gaat een prachtig avontuur tegemoet, maar ga je zeker wel missen natuurlijk! Dikke kus! X

Jeannette

Heel veel plezier lieve Daan en geniet van n je mooie reis xx

Liesje

Aaahhhhh. Wat ben je toch een cutie!! Kan me voorstellen dat je de kriebels hebt.... Lekker gaan genieten meid! De 25e gaan we nog even heel lang knuffelen??

Tanja Alberts

Hee super joh!!lijkt me helemaal geweldig dus heerlijk gaan genieten!thailand vond ik geweldig maar de rest wat je daar gaat zien ,bekijken en beleven lijkt me ook super!!veel plezier xtanja

Kim

Ga je missen schatje!!!

Jeroen te Beke

Maak er een fantastische onvergetelijke ervaring van!

Carla Visser

Lieve Danielle, nooit meer zeggen dat je niet goed bent in bloggen. Dit was al top. Sterkte met je kriebels de komende weken, en ik ga je zekerrrrrr volgen.

Ellen

De komende weken veel borrels en janken! #waterrug #zinin

nicole

Jaloers! Maar zeker gegund! 6 weken... en dan mn 2ling sissie missen.. ?

Jorn

Wat een leuke openingsblog!!
Ben zeer benieuwd wat je ervan gaat vinden daar:)
Enjoy it!!

Mieke

Nog 2 nachtjes!!!! Wauw!

carla visser

Nog 1 nachtje!!! Wauw!. XXXXXXXXXXXXXXXX

nathalie

Heeeyyyy. Houd ons eens op de hoogte. Uit het oog uit het hart

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!