daanopavontuur.reismee.nl

Christmas&NYE met de volle bakkes in de zon.

Há lekker Hollanders van me.

As promised, weer even een update vanuit de hemel. Het is nog steeds heerlijk vertoeven hier aan the Northern Beaches van Sydney, oftewel; gevalletje-niks-te-klagen. Kerst was totaal geen kerst met die stralende zon en belachelijke temperaturen, maar wel oh zó fijn. Mensen zijn extra vrolijk hier en iedereen is in een holiday-stemming. En hoe kun je eerste kerstdag beter doorbrengen dan op een wakeboard? Ik wist niet eens dat ik het kon, maar na een paar keer keihard op mijn voor- en achterhoofd gevallen te zijn, bleek ik het voor een groentje toch wel aardig te kunnen. Ik heb spieren gevoeld waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden, kon drie dagen toch écht nauwelijks lopen, maar zeker weten dat ik het nog een keer ga doen. Ook een heerlijke roadtrip gemaakt richting Central Coast, ook in New South Wales. Minder toeristen, maar heerlijke dorpjes waar je echt tussen de Australiërs terecht komt. Gewoon lekker een biertje doen, een hapje eten en genieten van live-music terwijl de lokale mensen hun beste dance-moves laten zien. Ik heb het maar even overgeslagen, hoewel ik meerdere malen toch ten dans ben gevraagd. Maar desondanks vriendelijk geweigerd, aangezien ze allemaal in de categorie vallen het-had-mijn-vader-kunnen-zijn. Maar wel enorm gelachen! Tussendoor ook nog een baantje gehad, in een pakhuis hier vlakbij. Na één uur werk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik voor dit soort baantjes toch écht niet 36 uren in een vliegtuig heb gezeten, dus ik heb mijn baas voor die dag medegedeeld dat het voor ons allebei beter zou zijn dat ik de volgende dag niet meer terug zou komen. Dus Daan gaat maar weer doen waar ze goed in is, werken op feestjes. Tot zover lukt dat aardig!
En dan NYE. Ik moet iets bekennen. Ik ben er niet gaan staan, daar waar elke toerist stond die hele dag (en nacht). Ik ben met een groep naar een heerlijk feestje in Manly gegaan en we hebben daar in de verte kunnen kijken naar het vuurwerk wat van the Harbour Bridge werd afgeschoten. WAUW! Dat was een ontzettende fijne avond, ik had het voor geen goud willen missen. Natuurlijk moest ik wel een traantje laten toen mijn lieve mama mij om 00.00 Australische tijd belde (emotionele trut dat ik er ook ben), maar al met al heb ik ontzettend genoten. Helemaal omdat we de avond/nacht afsloten door te kijken naar een zonsopgang waar geen vuurwerk tegenop kan. Life's good en welkom in 2015 it is. Op 1 januari heb ik vrij weinig gedaan, geen verplichte familiebezoekjes, gewoon uitbrakken op het strand en gewoon een heleboel McDonalds eten. Vervelend hè?
EN ZELFS EEN NIEUWJAARSDUIK GEDAAN MÉT UNOXMUTSEN EN ERWTENSOEP! Há, wie had dat gedacht. Stelletje gekke Hollanders hier, maar leuk was het.
Nog 4 weken te gaan, dan is Auckland aan de beurt. Ik kan je wel vertellen, ik heb er zin in! Om vervolgens weer terug te keren naar Sydney, het bevalt me hier wel. ;-)
Ohjá, ik heb vandaag mijn eerste mede-tukker hier ontmoet. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er vrij weinig meer over is van mijn accent (OHOOOOÓ), dus ik ga maar eens even flink aan de oefen. Anders ben ik bang dat ik Twente uit wordt getrapt bij terugkomst. Dát moeten we niet hebben! Dus op z'n Ilse's zeg ik: het was weer superleeeeeeùk de laatste weken hier en jullie zijn weer helemaal op de hoogte.
En op z'n Almelo's zeg ik:
AJÚ!!
Kus vanaf het goede leven.
Daan

Reacties

Reacties

Danielle

Daan banaan! Zo lees ik het graag. Living the good life. Mijn staatlot heeft geen ticket naar AU opgeleverd, anders had ik je al achterna gereisd;) Snel ff appen/facetimen! en wil meer foto's zien!

Kim

Jaaa die Unox foto, ge-wel-dig! Ik had hem gemist als facebookloze ikke, maar zo af en toe krijg ik nog wat toegeappt als jij weer een van je leuke grappen uithaalt ;-)
Daan, geniet!!! Tot snel xxx

anja bosch

Hey Daan, nog de allerbeste wensen en ga lekker verder met genieten. Ik zeg....goed bezig. Liefs Anja

lenneke

Jij geniet daar en ik geniet van jou verhaal. Wat maak je toch mooie dingen mee. Ga vooral zo door...
Ps: hier gaat het weer goed hoor. André is een bikkel. We beginnen gewoon opnieuw....dikke kus en liefs

Tanja

Whaha prachtig weer!!! Love it! And love you :-)!
Dikke x

Jessica

Super Daan, vooral de nieuwjaarsduik haha Lachen zeg.
Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!