daanopavontuur.reismee.nl

De állerlaatste!!

Zo, the final one!

Er is veel gebeurd sinds mijn vorige update. Zoveel zelfs, dat dit voorlopig mijn laatste jaloersmakende verhaal wordt, aangezien ik op dit moment in Bangkok zit en mijn àllerlaatste vlucht richting Amsterdam bijna vertrekt. En na 17 vluchten in totaal, ben ik blij dat dit voorlopig eventjes mijn laatste is. I'm coming home.
Reizen is fantastisch, Australië is geweldig! Maar aan alles komt een eind. Zoals ik binnen mijn eerste blog al beschreef, zou ik pas thuiskomen wanneer het goed zou voelen. En nu is dat moment gekomen. Ik heb fantastische dingen gezien en gedaan, met heel veel lieve en bijzondere mensen die ik in Sydney en elders heb mogen ontmoeten. Maar eerlijk is eerlijk, there's no place like home. Ik verlang heel erg naar Europa, en natuurlijk vooral naar Nederland. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik te Hollands ben om mij langere tijd ergens anders te kunnen vestigen. Het verlangen om te reizen is daarbij niet weg, de volgende droom-vakantiebestemmingen zweven alweer door mijn hoofd. Samen met Niels, ga ik weer richting thuis. Hij heeft de mogelijkheid om in Nederland te werken, waardoor we heerlijk weer een zomer gaan vieren in NL. Wat het plan thuis precies is? Ik heb nog geen flauw idee, maar dat past wel bij het leventje wat ik de afgelopen maanden heb mogen leiden. Eerst maar even naar de basis, het zolderkamertje bij mijn ouders. ;-)
De laatste maanden in Sydney waren supertof, hoewel het wel langzaamaan winter begon te worden. En gelóóf me, die Aussies stellen zich ècht niet aan, twintig graden is echt koud!! Ik heb me vermaakt door een beetje te werken binnen de gehandicaptenzorg (voor de geïnteresseerden, de local goverment organisaties zijn hier nog trager dan thuis, dus voelt iemand mijn frustraties en ongeduld al?), als pizzabezorger en als manusje van alles binnen een coffeeshop. Ja, gewoon eentje waar ze echte koffie verkopen. Deze centjes heb ik met veel plezier uitgegeven aan onze laatste tripjes hier aan deze kant van de wereld.
We hebben lekker een auto gehuurd en zijn lekker gaan roadtrippen langs de oostkust van Australië. Hervey Bay (yes, again), Noosa en het fijne hippie stadje Byron Bay hebben we bezocht. HEERLIJK! Om last but not least, nog even af te sluiten op het heerlijke Bali, waar we een week weer mochten verblijven in het heerlijke Lovina en waar we allebei al enige locals kennen van de vorige keer dat we hier verbleven. Wauw, wat een fantastische week was het weer, ik ben erg verliefd geworden op Bali en ik kom er eerlijk voor uit. Check de foto's later een keertje voor een kleine indruk van deze laatste bestemmingen. De verbinding is hier helaas te slecht om ze te uploaden.
Nu kan ik eigenlijk niet wachten om mijn lieve nichtje en neefje weer te zien, en waarschijnlijk blauwe plekken ga bezorgen aangezien ik ze zoveel ga knuffelen, en de rest van mijn familie en vrienden. Wat heb ik ze gemist! Daar ga ik dan maar over dromen tijdens mijn elf uur durende vlucht naar huis. Met een heleboel fijne herinneringen, een vriendlief en niet te vergeten wat extra kilo's (living the good life heeft een kleine keerzijde), kom ik thuis!
En met de woorden waar ik mijn eerste blog mee heb afgesloten, ga ik deze laatste ook afsluiten.
I've got dreams to remember.
Dromen zijn werkelijkheid geworden. Bedankt Australië, je was de beste keuze in mijn leven die ik tot nu toe heb mogen maken!
X Daan

Reacties

Reacties

Tanja

Mooi Daan! Goede reis! Blij dat je weer terugkomt haha!! Benieuwd naar alle verhalen, foto's, etc.

Dikke X

En groetjes van Reinoud :-)

Anja

Hey Daan,
Fijn dat je weer naar huis komt! Maar nog fijner dat je het zo ontzettend naar je zin hebt gehad en zulke mooie ervaringen hebt opgedaan.
Wij wensen je een goede reis en hopelijk tot gauw!
Liefs en groetjes van ons 6jes

Tanja

Oja, de extra kilo's heb ik inmiddels ook ;-)

Wesley

Missie geslaagd Danio! :-) Super fijn ook dat je d'r snel weer bent! Je komt wel ff bakkie doen he, als je weer ingeburgerd bent hiero he! Bon voyage! Grtz, Carlito, Wessel en Mirrie

Kim

Eindelijk terug!!!! Heerlijk!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!